پشت پرده عملیات روانی انتقام از رژیم صهیونیستی 
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

پشت پرده عملیات روانی انتقام از رژیم صهیونیستی 

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال درحالی برگزار می‌شود، که مطالبه حاضران در این راهپیمایی اعتراضی، پاسخ به جنایات صهیونیستها علیه بشریت است.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم صهیونیستی که هر سال از روز قدس هراس داشته و نگران انگاره‌های عمومی علیه اسرائیل است، امسال عریان‌تر از همیشه خود را در دادگاه افکارعمومی رسوا می‌بیند.

قتل عام ده‌ها هزار فلسطینی، حمله به بیمارستانها، حمله به اماکن دیپلماتیک، قتل ده‌ها خبرنگار، ایجاد قحطی عمدی، تجاوز به زنان و هزاران جنایت دیگر، امروز از منظر افکارعمومی پنهان نیست.

اسرائیل که به کمک متحدان غربی خود همیشه این رسوایی‌ها را پنهان می‌کرده، حالا به لطف جنگ طلبی سردمدارانش، چاره‌ای جز تسلیم در برابر حقایق ندارد و روز قدس، روز فریاد همه این رسوایی‌هاست.

در ایران نیز همزمان با سایر کشورهای جهان، روز قدس، روز فریاد مطالبه پاسخ به جنایتهای اسرائیل است. در این روز، میلیون‌ها ایرانی روزه‌دار، خواستار انتقام خون سرداران خود در سوریه خواهند شد.

همدستی اسرائیل و تروریستها در درگیر کردن کشورمان با بحران ناامنی از یکسو و حمله آشکار تل‌آویو به سفارت کشورمان از سوی دیگر، جامعه ایرانی را علیه صهیونیستها متحد کرده و آنها منتظر ضربه قدرتمند به صهیونیست‌ها هستند.

در روز قدس امسال اسرائیل خواهد دید که نقاب صلح طلبی و مظلومیتش بر زمین افتاده و حالا افکارعمومی در جهان تردیدی ندارد که صهیونیستها هیچگونه پایبندی به اصول اخلاقی و انسانیت ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها